tiistai 11. syyskuuta 2012

Tää on taas niin TÄTÄ!

Oi kyllä, mä yllätin tänään itseni leikkimästä taas kätevää kotiäitiä... Tää alko sillä että marssitin Isimiehen omenapuun alle ja käskin ravistella (toim. huom. siis sitä puuta). Keräiltiin siitä sitte omppuja kauppan muovisäkillinen. Siispä tuumasta toimeen ja pilkkomaan. Tässä välissä kaino pyyntö käskyn jako Isimiehelle, mars kauppaan hakemaan pakastusrasioita!  


 Toisinaan olo on kuin omenalla..




Tässä välissä on varmaan hyvä tunnustaa se tosiasia ettei suutarin lapsella ole kenkiä. Mähän siis olen entisessä elämässäni saanut elantoni ruuanlaitosta. Toiminut keittiömestarina useampia vuosia.. Ja miks, oi miksi meillä ei ole Michelin tähtiravintolan herkkuja pöydässä??
Mä oon niin totaalisesti hukannu mun kokkaus innon, et jos joku sitä näkee niin passaa ilmotella et sais palata kotiin päin.
On mulla kauheesti kaikkia pikkupikku visoita aina ton ruuanlaiton suhteen, mutta sitten se yleensä kaatuu siihen ettei mulle enää oikein maistu noi  "hienot piperrys ruuat"
Isimiestä lainatakseni; " Muualla syödään gourmeeta ja meillä karmeeta"
No ehkä mä vielä jonain päivänä löydän itsestäni vielä sen sisäisen Michelin kokin, ulkoinen olemus jo kovin läheltä sitä liippaa.
Tää on kyllä Isimiehen essu, mut kai mä sitä saan lainata sitten jos iskee inspiraatio... 

No soseet tuli tehtyä ja ne onnellisesti on rasioissaan odottamassa pakastamista. Päätiin siis jatkaa lisää kätevän emännän leikkimistä...

Seuraa siis kuva-arvoistus :
Mitä mä yritin tehdä??

Joo, mä yritin lämmittää puuhella, tai siis polttaa roskia siellä. Ja se persiitin vehe ei vaan suostu mun kans yhteistyöhän. Muutaman perkeleen, tuollilla kiikkumisen ja hermojen menettämisen jälkeen se kuiten onnistui!!
Iloisesti roihuten paloi roskat!

Tästä rohkaistuneena mä sit kaivoin imurin kaapista. VIRHE!! 
Note to myself: Älä yritä imuroida sillon kun perskärpäset 1 & 2 on hereillä, siitä ei vaan tule yhtään mitään..

Perskärpäset 1 & 2 ja thö ultimate favorite lelu. 
Yrtä nyt näitten kans imuroida.

Mä en oikein tiiä mitä kaikkea tänään vielä tulee tapahtumaan..

Se on kuiten varmaa että illan päälle mä ja Isimies pakkaudutaan autoon ja suunnataan Raumalle!
Luvassa on taatusti nauruhermoja kutkuttava pari tuntinen!

   

Tällä kertaa näihin kuviin näihin tunnelmiin, vaikka mulla noin seitkytkolme kertaa päivässä palaa hermo noihin kahteen perskärpäseen.. 
Niin kaikesta huolimatta.



<3

1 kommentti:

  1. Meillä kätevä emäntä vissiin joku aika taannoin rikkoi Jeepin ikkunan ja IKEAn reissu sitten epäonnistui kun se ikkuna (kerran korjattu, kätevä isäntä) oli yön aikana valunut alas, kastellut auton (avoin ikkuna+vesisade, you know) ja sitä sitten vajaa 2h korjattiin. Lapsi hermostui, mulla meni jenka kans ja käytiin sitten Iidensalmen Maksissa ja Prismalla. Että se siitä IKEAn reissusta.

    NO, loppupäivän oonkin pyörittänyt kodinkoneita ja ja ja kokannut ja siivonnut ja järjestellyt Ketunpennun huoneen uusiks kun hää sai uuden isoin lasten sängyn. Sellainen pinnasänky muttei pinnapinnasänky, you know. No, eihän siinä nyt päikkäreitä voi nukkua mutta herra Rutakon herrawhippetit siinä viihtyy :D Kertainventaario vielä lapsen vaatteille ja hatuillehanskoillesunmuille ja yks lipasto kylppäriin ja verhotanko kylppärin kattoon ja ja ja ... Pientä järjestelyä. Loput/kuvat on myöhemmin blogissa :)

    Nauruisaa iltaa <3

    VastaaPoista