keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Älä tule liian usein känkkäränkkä!!

..tule vain kerran viikossa..

Kyllä mulla aina välillä usein käy toi rakas Isimies, tai siis se mielenterveys sääliks. Mä en oikein tiiä kuin se jaksaa näitä mun raskaushormooni huuruiluja.
Tänä aamuna tuli sitten ilmeisesti herättyä hiukan väärällä jalalla ja kas kummaa kun ärsytti sitten taas ihan joka ikinen asia!

Kun emännän mielialat on tätä luokkaa..

On Isimiehen olo luultavasti tän kaltainen..

Nooh, onneks hiukan helppas kun kävi suurimman kiukun purkamassa mein omppupuu parkaan. Leikin siis kätevää emäntää.. 
Vihellellen keittelin sit taas omppusosetta, kunnes...
KERPELE!!
Mulla ei oo yhen ensimmäistä pakastusrasiaa enää!
Hiljaa mieleen siinä kohtaa hiipi Isimiehen eiliset sanat; Tarttisko mun rakas käydä hakemassa lisää niitä pakastan pakastan rasioita?
Juu, toinen oli niitä mulle lähössä hakemaa ja mitä mä sanon?!?!?
Ei tartte, en mä ny enempää tätä sosetta tee.
Kyl mä oikeesti oon pässi!
Ehkä siis korjaan virheeni huomenna ja haen hiukan varastoonki niitä saakuran purnukoita.

-Kiitos ja anteeks-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti