maanantai 10. syyskuuta 2012

Mitä kaikkea voi vuodessa tapahtua?

Oikeesti jos joku ois mulle vuos sitte sanonu että oon naimisissa ja odotellaan pienimmäistä syntyväks niin oisin varmaan aika paskasesti nauranu!! Näköjään koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan.. 
Tammikuussa "puol väkisin" raahasin ton Isimiehen kahville ja siitähän se kaikki sitten lähti. Tammikuun lopussa Helkan kans muutettiin tavaramme Isimiehen kotiluolaan. Toisaalta aika kiitollinen sille pitää olla, pelasti meidät porilaisuudelta.

Päivääkään en kyllä ole tätä kaikkea katunut, se on pojat menoa sitten kun se oikea ihminen jakaa sen kahvihetken sun kanssa. 


 ..niistä kaikista suurin on rakkaus..
1.9.2012 <3

Tää kuva ehkä kertoo ennemmän kun tuhat sanaa siitä miten mun arki on vuodessa muuttunut.

Mä olen vaan niin suunnattoman onnellinen ja kiitollinen tosta Isimiehestä. En vois itselleni parempaa miestä tai pienimmäiselle parempaa isää saada. 

Kiitos rakas että olet mun elämän suojamuuri!

3 kommenttia:

  1. Hei, hienoa lukea teistä tarkemminkin mita Facesta selviää!! Tämä blogi menee ehdottomasti lukulistalleni ja suosikeihin!

    T: Tuikku S.

    VastaaPoista
  2. No, meillä on samat naurunpärskähdykset olleet. Naimisiin ja lapsi/a joskus, hohoo - niin justiinsa ;D Vaan tässä sitä ollaan!

    Mukavaa tiistaipäivää teille! Me lähdetään kohta IKEAan... :D

    VastaaPoista