lauantai 8. syyskuuta 2012

Meillä asuu perskärpänen

Joo, siis meillä asuu oikeestaan kaksi perskärpästä. Toinen on vaan tänään ollu hieman aktiivisempi kun toinen. Perskärpäsistä suurempi tottelee yleensä nimeä Helka ja pienempi kutsuhuutoa Matti. Meillä perskärpäillään ihan kokoajan ja jokapaikassa, lupaan ottaa joku aamu siitä kuvan miltä meillä näyttää aamuisin vessassa. Siellä ei todellakaan tarvitse olla yksin.

Kärpäily ilmenee myös imuroidessa, tiskatessa, pyykkiä viikatessa.. En vielä ole löytänyt tekemistä mihin joko toinen tai molemmat perskärpäset ei osallistuis.

Tänään suoritin yritin suorittaa ikkunan pesua keittiössä.. Kuvat kertovat lisää.

 Ensin vaivihkaa ilmestyttiin keittiöön, huomaamattomasti tuolien väliin.

"Hmm, tässä selkeesti on nyt joku jännä haju. Mamma ei varmaan huomaa mua lainkaan... "

"Tästä tälleen nopee koukkaus.. "

"Voi vetopasuuna, se huomas mut! "

"Siis ymmärräthän sä Mamma et mä vaan niin ohikulkies tulin kattoon et mitä sä teet. "

 "Ai, miten niin perskärpäilen?! Eiks tää oo vapaa maa, mä vaan tulin kattoon et voinks mä auttaa?!"

"HUOOOOOH!! Mä en niin käsitä kuin kävi näin kauheesti väsyttään.."

"Eihän sua mitenkään haittaa jos mä ihan hiukan tässä vaan torkahdan samalla kun sä sitä ikkunaa peset.."

Näin meillä perskärpäillään <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti